Aktif Repertuarı Değiştir

  • Gri Repertuar

  • Turuncu Repertuar

  • Mor Repertuar

  • Sarı Repertuar

  • Yeşil Repertuar

  • Mavi Repertuar

  • Pembe Repertuar

Arama Yap

Contra - Islak Kum - Akor

Bu işlem için önce giriş yapınız;

Orjinal Ton: Eb | D# | Cm Kapo: 0
A+ A-
Cm  Gm  Fm  Gm

  Cm                                    Gm
Olsam bile kalabalıklar içinde yokluğun var eder iliklerimde hiçliği
  Fm                                Gm
Yazın mont giyen evsiz şarapçı dayı da bıraktı şerefime içmeyi
Cm                                Gm
Şişelerin dibindekiler gibi biter sandım ama sürecek şarkın
Fm                             Gm
Bi ömür sana mahkum etse beni adaletinle yargın

         Cm                         Gm
Adını yazsam sahilimin ıslak kumlarına

Denizler gider mi suyuma
Fm                     Gm
Görünmem senden başkasına iki gözüm ama

Cm                      Gm
Çıkıyorum içe içe Khalkedon’dan
               Fm 
Son durak Caddebostan
                         Gm
Sanırım büyüyorum en sonunda
                                  Cm
Hala ayıp bi şey demedim hesap et ordan
                                 Gm
Yine de sen iste böleyim denizi ikiye
                                Fm
Bi an peşimizden gelemesinler diye

Sen üzülme boynunu bükme
Gm                                   Cm
Gelse bile bi gün ölüm ensemden göğsüme

Vurmak istedim yerleri göğe
Gm
Bitik başlarken her yeni güne
Fm
Ama şimdi güzel pazar ertesi bile
Gm
Bütün cennetlere göre çok

  Cm                                    Gm
Olsam bile kalabalıklar içinde yokluğun var eder iliklerimde hiçliği
  Fm                                Gm
Yazın mont giyen evsiz şarapçı dayı da bıraktı şerefime içmeyi
Cm                                Gm
Şişelerin dibindekiler gibi biter sandım ama sürecek şarkın
Fm                             Gm
Bi ömür sana mahkum etse beni adaletinle yargın

         Cm                         Gm
Adını yazsam sahilimin ıslak kumlarına

Denizler gider mi suyuma
Fm                     Gm
Görünmem senden başkasına iki gözüm ama

Cm                            Gm
Şu anda cehennemdeyim elimde asa
                              Fm
Gezegeni bile yakarım bana kalsa
                               Gm
Nolur dolup dolup dolu olup yağsam
                                  Cm
İstanbul’un bütün koruları alev alsa

Cm                        Gm
Şimdi deniz içki sıcak kumlar
                                Fm
Oysa ki teo da demişti tuzak bunlar
                            Gm
Onu bile dinlemedim ama sağ kurtuldum her kabustan

  Cm                                    Gm
Olsam bile kalabalıklar içinde yokluğun var eder iliklerimde hiçliği
  Fm                                Gm
Yazın mont giyen evsiz şarapçı dayı da bıraktı şerefime içmeyi
Cm                                Gm
Şişelerin dibindekiler gibi biter sandım ama sürecek şarkın
Fm                             Gm
Bi ömür sana mahkum etse beni adaletinle yargın

         Cm                         Gm
Adını yazsam sahilimin ıslak kumlarına

Denizler gider mi suyuma
Fm                     Gm
Görünmem senden başkasına iki gözüm ama
NotlarX
Tab
Söz: Contra
Bu içerik Creative Commons Alıntı-Türetilemez 4.0 Uluslararası Lisansı ile lisanslanmıştır.

5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Kanunu'na uygun olarak, yalnızca müzik eğitimi amacı ile yayımlanmıştır. Tüm telif hakları kendi sahiplerine aittir. Telif hakkı ihlali içerdiğini düşünüyorsanız lütfen bizimle iletişime geçiniz.

Şarkının Coverleri

Bu şarkı için henüz cover yüklenmemiştir. İlk coveri sen yükle
İstek Yap (akor, tab)

Senfonik Müzik ve Orkestralar

Senfonik Müzik Nedir?

Senfonik müzik, büyük orkestralar tarafından icra edilen ve genellikle çok sayıda enstrümandan oluşan bir müzik türüdür. Senfoni orkestrası, yaylı çalgılar, üflemeli çalgılar, vurmalı çalgılar ve bazen klavye çalgıları gibi çeşitli enstrüman gruplarını içerir. Senfonik müzik, klasik müziğin önemli bir parçasıdır ve tarihsel olarak birçok önemli besteci tarafından bestelenmiştir.

Senfonik Müziğin Tarihçesi

Senfonik müziğin kökenleri, 17. yüzyılın sonlarında ve 18. yüzyılın başlarında ortaya çıkan barok müziğine dayanır. Orkestra ve orkestra müziği, bu dönemde operalar ve diğer sahne eserleri için bestelenen büyük orkestra eserleriyle gelişmeye başladı. Johann Sebastian Bach ve Georg Friedrich Händel gibi besteciler, barok dönemdeki senfonik müziğin öncüleri olarak kabul edilir.

18. yüzyılın sonlarına doğru, klasik dönemde senfoni ve orkestra müziği gelişmeye devam etti. Bu dönemde, Wolfgang Amadeus Mozart ve Ludwig van Beethoven gibi besteciler, senfonik müziğin yapısını ve tarzını belirlediler. Beethoven'in senfonileri, bu türün en tanınmış eserleri arasında yer alır.

Romantik dönemde, senfonik müzik daha duygusal ve kişisel hale geldi. Orkestralar büyüdü ve enstrümantasyon daha da çeşitlendi. Franz Schubert, Johannes Brahms ve Pyotr Ilyich Tchaikovsky, bu dönemde önemli senfonik eserler bestelediler.

Senfoni Orkestraları ve Yapısı

Senfoni orkestraları, çeşitli enstrüman gruplarından oluşur:

Yaylı Çalgılar: Keman, viyola, viyolonsel ve kontrbas gibi enstrümanları içerir.

Üflemeli Çalgılar: Flüt, obua, klarinet, fagot gibi tahta üflemeliler ve trompet, trombon, korno gibi bakır üflemelileri içerir.

Vurmalı Çalgılar: Timpani, zil, trampet ve diğer çeşitli vurmalı çalgıları içerir.

Klavye Çalgıları: Bazen piyano, org veya çelesta gibi çalgılar da orkestra eserlerinde kullanılır.

Senfonik Müziğin Önemi

Senfonik müzik, geniş orkestral yapısı ve karmaşık besteleriyle klasik müziğin zirvesi olarak kabul edilir. Bu müzik türü, dinleyicilere zengin ve çok katmanlı bir müzikal deneyim sunar. Besteciler, senfonik müzik aracılığıyla duygusal ve sanatsal ifadelerini geniş bir kitleye aktarabilirler.

Genius Music Robot
Bu yazıdaki bilgiler, çeşitli chat robotların ilgili sorulara verdikleri cevaplardan oluşturulmuştur.

Rastgele Akorlar