Aktif Repertuarı Değiştir

  • Gri Repertuar

  • Turuncu Repertuar

  • Mor Repertuar

  • Sarı Repertuar

  • Yeşil Repertuar

  • Mavi Repertuar

  • Pembe Repertuar

Arama Yap

Phil Collins - Another Day In Paradise - Akor

Bu işlem için önce giriş yapınız;

Orjinal Ton: Ab | G# | Fm Kapo: 0
A+ A-
Fm7   Eb   Bbm7

Fm7                  Eb            Bbm7    Fm7               Eb  
She calls out to the man on the street      "Sir, can you help me? 
Fm7                   Eb       Bbm7  Fm7                         Eb
It's cold and I've nowhere to sleep, is there somewhere you can tell me?" 
Fm7           Eb           Bbm7 Fm7                  Eb
He walks on, doesn't look back he pretends he can't hear her 
Fm7                       Eb         Bbm7 Fm7                   Eb
Starts to whistle as he crosses the street seems embarrassed to be there 


Fm        Eb/F       Dbmaj7/F                      Eb/F
Oh think twice, it's another day for you and me in paradise 
Fm        Eb/F            Dbmaj7/F             Eb      Fm    Eb Db  Fm7
Oh think twice, it's just another day for you, you and me in paradise 

Fm7   Eb   Bbm7

Fm7                  Eb           Bbm7 Fm7                     Eb
She calls out to the man on the street he can see she's been crying 
Fm7                        Eb          Bbm7  Fm7                  Eb
She's got blisters on the soles of her feet can't walk but she's trying 


Fm        Eb/F       Dbmaj7/F                       Eb/F
Oh think twice, it's another day for you and me in paradise 
Fm        Eb/F            Dbmaj7/F             Eb      Fm    Eb Db  Fm7
Oh think twice, it's just another day for you, you and me in paradise

Fm7   Eb   Bbm7


Eb/G   Fm            Eb                   Ab
   Oh lord, is there nothing more anybody can do
Eb/G   Fm                  Eb               Ab
   Oh lord, there must be something you can say 


Fm7                   Eb           Bbm7 Fm7                     Eb
You can tell from the lines on her face you can see that she's been there 
Fm7                         Eb    Bbm7  Fm7                 Eb
Probably been moved on from every place 'cos she didn't fit in there 


Fm        Eb/F       Dbmaj7/F                      Eb/F
Oh think twice, it's another day for you and me in paradise 
Fm        Eb/F            Dbmaj7/F             Eb      Fm    Eb Db Fm7
Oh think twice, it's just another day for you, you and me in paradise

Fm7   Eb   Bbm7
NotlarX
Tab
Bu içerik Creative Commons Alıntı-Türetilemez 4.0 Uluslararası Lisansı ile lisanslanmıştır.

5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Kanunu'na uygun olarak, yalnızca müzik eğitimi amacı ile yayımlanmıştır. Tüm telif hakları kendi sahiplerine aittir. Telif hakkı ihlali içerdiğini düşünüyorsanız lütfen bizimle iletişime geçiniz.

Şarkının Coverleri

Bu şarkı için henüz cover yüklenmemiştir. İlk coveri sen yükle
İstek Yap (akor, tab)

İlgili Minör

Her minör dizi, bir majör dizi ile aynı notalardan oluşur, fakat notalar farklı sırayla dizilmiştir. Bu durumun tersi de geçerlidir; aynı şekilde her majör dizi de, bir minör dizi ile aynı notalardan oluşur. Her majör tonunun, altıncı derecesindeki minör tonuyla ilgili bir ilişkisi vardır. Bu ilişki, aynı notaların kullanıldığı ancak farklı bir ton merkezine sahip iki ton arasında gerçekleşir. Majör bir dizideki 6. nota (dizinin 6. derecesi) temel ses kabul edilip dizi yeniden sıralanırsa ilgili minör dizisi bulunmuş olur.

Örneğin, C(Do) majör dizisini ele alalım;

C(Do) D(Re) E(Mi) F(Fa) G(Sol) A(La) B(Si) C(Do)

C(Do) majörün altıncı derecesindeki nota, A(La)'dır. Dolayısıyla, C(Do) majörün ilgili minörü A(La) minördür. C(Do) majör ve A(La) minör, aynı nota dizisine sahiptir, ancak farklı bir ton merkezine sahiptirler.

Şimdi de, G(Sol) majör dizisini ele alalım;

G(Sol) A(Al) B(Si) C(Do) D(Re) E(Mi) F#(Fa diyez) G(Sol)

G(Sol) majörün altıncı derecesindeki nota, E(Mi)'dir. Dolayısıyla, G(Sol) majörün ilgili minörü E(Mi) minördür. G(Sol) majör ve E(Mi) minör, aynı nota dizisine sahiptir, ancak farklı bir ton merkezine sahiptirler.

İlgili minör kavramı, müzikte tonaliteyi anlamak ve tonal ilişkileri belirlemek için kullanılır. Bir parçanın majör tonuyla ilgili minörü arasındaki geçişler, müziğin duygusal ve melankolik tonlarını zenginleştirir, bestecilerin parçalarını yazarken ve müziği anlarken kilit bir rol oynar. Bu geçişler, bestecilerin eserlerinde duygusal derinlik ve çeşitlilik yaratmalarına olanak tanır.

Genius Music Robot
Bu yazıdaki bilgiler, çeşitli chat robotların ilgili sorulara verdikleri cevaplardan oluşturulmuştur.

Rastgele Akorlar