Aktif repertuar değiştir

Aktif Repertuarı Değiştir

  • Gri Repertuar

  • Turuncu Repertuar

  • Mor Repertuar

  • Sarı Repertuar

  • Yeşil Repertuar

  • Mavi Repertuar

  • Pembe Repertuar

Arama Yap

Shirin David - 90-60-111 - Akor

Bu işlem için önce giriş yapınız;

Orjinal Ton: G | Em Kapo: 0
Am                         Em               D7
Schicker neuer Trenchcoat, sieht so aus wie Kenzo
    Am                         Em
Wer hat ihn dir geschenkt oder gab es den im Sale, Ho?
Am
Boy fühlt sich gefriendzoned
         Em 
Will die Nummer von mei'm Cellphone 
Am                          Em                  D7
Tam Naomi Campbell, wie ich walk', ist schon respektlos 
Gbm                           Dbm        B7
Dirty white bitches , Mercedes Benz whippin' 
Gbm                              Dbm   B7
Candy paint Skittles , Alizé sippin'
Gbm                            Dbm            B7
Hausverbot in Restaurants, wir tanzen auf den Tischen 
Gbm                                   Dbm           B7
Jeder kennt mein'n Nam'n, doch keiner kennt meine Geschichte
     Am                           Em                D7
Eine Frau mit Ambition, führt ihr Business und kein Gossip 
      Am                              Em               D7
Durch Fake Friends und Money verlier' ich nicht die Kontrolle
     Am                       Em            D7
Mein Ego wiegt 'ne Tonne, ich poste eine Story 

Und Rapperinn'n verschieben ihr Album um eine Woche 

           Gbm                          Dbm  B7
Steigt aus—Steigt aus hinten rechts, 90 60 111
        Gbm                         Dbm             B7
Juicy , Juicy Money Checks, gib der Bitch keinen Respekt
           Gbm                          Dbm B7
Steigt aus—Steigt aus hinten rechts, 90 60 111
        Gbm                         Dbm             B7
Juicy , Juicy Money Checks, gib der Bitch keinen Respekt 

Am                        Em            D7
Ich bin großes Kino  wie 'ne Apple Keynote 
Am                             Em             D7
An den Füßen Bloody Shoes, ich nenn' sie Tarantinos 
Am                       Em              D7
Mad Bitch, Shego , String von Valentino 
Am               Em 
Juicy Money CEO, Female Al Pacino 
     Gbm                      Dbm                 B7
„I–I–Ich bin nicht so eine“ – doch, genau so eine bin ich 
Gbm                             Dbm                 B7
Und es war schon immer so: Wenn ich was wollt, dann krieg' ich's
         Gbm                     Dbm        B7
Ihr seid Broke Ass Hoes, ich bin High End Finish 
Gbm                              Dbm               B7
Das, was bei euch Image ist, das nennt man bei uns billig 
Am                                Em              D7
Ist schon bisschen funny, wie ihr humpelt auf dem Catwalk
    Am                              Em                D7
Und wieso klingt mein zweites Album schon so wie mein Best of
Am                  Em             D7
Baby blue Tracksuit und ein weißes Tanktop
Am                                 
Bitch, I'm in the kitchen, cookin' heat, ich bin der Chefkoch

           Gbm                          Dbm  B7
Steigt aus—Steigt aus hinten rechts, 90 60 111
        Gbm                         Dbm             B7
Juicy , Juicy Money Checks, gib der Bitch keinen Respekt
           Gbm                          Dbm  B7
Steigt aus—Steigt aus hinten rechts, 90 60 111
        F#m                         C#m
Juicy , Juicy Money Checks, gib der Bitch keinen

           Gbm                          Dbm  B7
Steigt aus—Steigt aus hinten rechts, 90 60 111
        Gbm                         Dbm             B7
Juicy , Juicy Money Checks, gib der Bitch keinen Respekt
           Gbm                          Dbm  B7
Steigt aus—Steigt aus hinten rechts, 90 60 111
        Gbm                         Dbm             B7
Juicy , Juicy Money Checks, gib der Bitch keinen Respekt 
NotlarX
Tab
Bu içerik Creative Commons Alıntı-Türetilemez 4.0 Uluslararası Lisansı ile lisanslanmıştır.

5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Kanunu'na uygun olarak, yalnızca müzik eğitimi amacı ile yayımlanmıştır. Tüm telif hakları kendi sahiplerine aittir. Telif hakkı ihlali içerdiğini düşünüyorsanız lütfen bizimle iletişime geçiniz.

Beste ve Bestecilik

Müzikal eserlerin yazılması veya oluşturulması sürecidir. Bir besteci, müziği yaratırken melodileri, harmonileri, ritimleri ve diğer müzikal unsurları kullanarak duygusal ve estetik bir ifade yaratır. Beste, müziğin farklı türlerinde ve tarzlarında yer alabilir ve genellikle bir bestecinin kişisel ifadesini yansıtır. Besteci, müzikal fikirlerini notalara döker ve bu fikirleri belirli bir formata göre düzenler. Beste süreci, müzikal materyalin oluşturulmasından icrasına kadar bir dizi aşamayı içerir ve müziğin yaratıcı ve sanatsal boyutunu ifade etme sürecidir.

Önemli Bestecilerimiz:

Ahmed Adnan Saygun (1907-1991): Türk besteciliğinin öncülerinden biri olan Saygun, hem Batı müziği hem de Türk müziği alanında önemli eserler vermiştir. Türk müziğinin gelişimine büyük katkıda bulunmuştur.

Cemal Reşit Rey (1904-1985): Türk piyano müziğinin önemli temsilcilerinden biri olan Cemal Reşit Rey, geniş bir repertuara sahip olup çeşitli türlerde eserler vermiştir.

Ulvi Cemal Erkin (1906-1972): Türk müziğinin önde gelen bestecilerinden biri olan Erkin, çağdaş Türk müziğinin öncülerindendir. Türk halk müziği ve Batı müziği tarzlarını başarıyla birleştiren eserleriyle tanınır.

Necil Kazım Akses (1908-1999): Akses, Türk modern müziğinin önemli figürlerindendir. Hem klasik Türk müziği hem de Batı müziği tarzlarında eserler vermiştir ve Türk müziğinin gelişimine katkıda bulunmuştur.

İlhan Baran (1934-2016): Baran, çağdaş Türk müziğinin önde gelen bestecilerindendir. Modern ve deneysel müzik tarzlarında eserler vermiş, ayrıca müzik eğitimcisi olarak da önemli bir rol oynamıştır.

Göksel Baktagir (1966- ): Türk müziğinin önemli kanun virtüözlerinden ve bestecilerinden biridir. Geleneksel Türk müziği ile klasik batı müziğini ustalıkla harmanlayan Baktagir, birçok konserde ve festivallerde performans sergilemiş ve birçok kayıtta yer almıştır. Türkiye'nin yanı sıra yurt dışında da konserler vermiş olan Baktagir, Türk müziğinin tanıtımına katkı sağlamıştır.

Dünya Çağının Önemli Bestecileri:

Johann Sebastian Bach (1685-1750): Barok döneminin en önemli bestecilerinden biri olan Bach, dini ve dünyevi müzik alanında birçok önemli eser vermiştir. Klasik müziğin en büyük ustalarından biri olarak kabul edilir.

Wolfgang Amadeus Mozart (1756-1791): Klasik dönemin en önemli bestecilerinden biri olan Mozart, genç yaşta büyük bir başarı elde etmiş ve birçok önemli opera, senfoni ve konçerto bestelemiştir.

Ludwig van Beethoven (1770-1827): Beethoven, klasik müziğin en önemli figürlerinden biridir. Romantik dönemin başlangıcını simgeleyen bestecilerden biri olarak kabul edilir ve geniş bir repertuara sahiptir.

Pyotr Ilyich Tchaikovsky (1840-1893): Rus besteci Tchaikovsky, romantik dönemin en önemli bestecilerinden biridir. Senfonileri, baleleri ve opera eserleriyle tanınır ve geniş kitlelerce sevilir.

Claude Debussy (1862-1918): Debussy, çağdaş klasik müziğin öncülerinden biridir. Eserleri, İmpresyonist müziğin özelliklerini taşır ve geniş bir etki alanına sahiptir.

Igor Stravinsky (1882-1971): Stravinsky, modern klasik müziğin en etkili figürlerinden biridir. Eserlerinde ritim ve armonideki yenilikçi yaklaşımlarıyla tanınır ve çağdaş müziğe önemli katkılarda bulunmuştur.

Frédéric Chopin (1810-1849): Polonya doğumlu Chopin, romantik dönemin en önemli piyano bestecilerinden biri olarak kabul edilir. Piyano eserleri, kendine özgü zarafeti ve derin duygusallığıyla tanınır.

Genius Music Robot
Bu yazıdaki bilgiler, çeşitli chat robotların ilgili sorulara verdikleri cevaplardan oluşturulmuştur.