Bu siteyi ziyaret ederek Kullanım Şartlarımızı, Gizlilik ve Çerez Politikamızı kabul etmiş bulunuyorsunuz.

Aktif Repertuarı Değiştir

  • Gri Repertuar

  • Turuncu Repertuar

  • Mor Repertuar

  • Sarı Repertuar

  • Yeşil Repertuar

  • Mavi Repertuar

  • Pembe Repertuar

Şekersiz - Bir Büyük Hüzün - Akor

Repertuarınıza eklemek için önce giriş yapınız;

Orjinal Ton: D | Bm
A+ A-
Seçili Ton: |Kapo: 0
Bm  Em7  G  A  Bm

Bm
Alıp yaşlarımı burdan gidicem
Em7
Başıma ne gelse senden bilicem
G                 A                   Bm
Akşamdan çıkardım bir büyük hüzün, içicem

Bm
İsterse önümden geçsin gülücem
Em7
Listemde şehirler yalnız gezicem
G                 A                  Bm
Aklımdan çıkardım hem seni bizi, silicem

G                A                 Em7
Bi kaç küçük işi koyduğum gibi yoluna
G                A                 bm
Kesin kararlıyım kendimi buna vericem
G                A               Em7
İçimde bir deli, sığmıyor ele avuca
G                 A                  Bm
Öğrenmiş sevmeyi, sevsin bi daha görücem

Bm  Em7  G  A  Bm

Bm
Çalan şarkımızı duysam geçicem
Em7
Başıma ne gelse senden bilicem
G                 A                   Bm
Aklımdan çıkardım hem seni bizi, silicem

G                A                 Em7
Bi kaç küçük işi koyduğum gibi yoluna
G                A                 bm
Kesin kararlıyım kendimi buna vericem
G                A               Em7
İçimde bir deli, sığmıyor ele avuca
G                 A                  Bm
Öğrenmiş sevmeyi, sevsin bi daha görücem
Bu akorun görseli henüz eklenmemiştir, lütfen bize yazın.
NotlarX
Tab
@akorculuk - Instagram'da bizi takip edin, destekleyin.
Söz: Yunus Emre
Müzik: Yunus Emre

Creative Commons Lisansı Bu içerik Creative Commons Alıntı-Türetilemez 4.0 Uluslararası Lisansı ile lisanslanmıştır ve 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Kanunu'na uygun olarak, yalnızca müzik eğitimi amacı ile yayımlanmıştır. Tüm telif hakları kendi sahiplerine aittir. Telif hakkı ihlali içerdiğini düşünüyorsanız lütfen bizimle iletişime geçiniz.

Şarkıların akorları nasıl bulunur?
AkorBul aracını dene!

İstek Yap

Bir Büyük Hüzün

,Şekersiz,

akor,tab,repertuar


iletişim

  • akorculuk@gmail.com

  • Instagram

  • Facebook

  • Twitter

© copyright 2018-2020 akorculuk.com

Reklam engelleyici kullanıyorsunuz, destek için kapatmanızı rica ederiz