Aktif Repertuarı Değiştir

  • Gri Repertuar

  • Turuncu Repertuar

  • Mor Repertuar

  • Sarı Repertuar

  • Yeşil Repertuar

  • Mavi Repertuar

  • Pembe Repertuar

Arama Yap

Zeynep Bastık - İmkansızım (Aslı Bekiroğlu) - Akor

Bu işlem için önce giriş yapınız;

Orjinal Ton: Eb | D# | Cm Kapo: 0
A+ A-
Cm  Ab  Cm  Ab

                Cm
Dedim ki bu kız kaçmaz
                         Ab     Bb
Gördüğüm anda onu dedin, kaçmaz
                          Cm
Mantığım duygularıma der, yapma
                           Ab     Bb
Bakmaz bu kız dönüpte sana bakmaz

İmkansız

        Cm
Be hayrola

Bu kalp ona doğru atıp durur dedim
Ab                  Bb
Sercan dikkat et sakın kaybolma
  Cm
Kabullenmem lazım da imdat nasıl
Ab         Bb
Nasıl olur bu kız benim imkansızım 

Cm
İmkansızım, imkansızım
Ab          Bb
Çıktı lanet kadın teki vicdansızın
    Cm                         Ab
Oo, derdim neydi, derdinden başka
              Bb
Ettirdin beni isyan kızım
    Cm                     
Çok insafsızsın, insafsızsın
Ab             Bb
Çok güzelsin lanet olsun insan mısın
    Cm                         Ab  Bb
Oo, derdim neydi, derdinden başka

Cm  Ab  Cm  Ab

                Cm
Yüzünde benleri tane tane
                       Ab
Türkü gibi bi kadın ve şahane
          Bb                   Cm
Daha ne kadar güzel olunabilir ah be abi
                   Ab    Bb
Burnu fındık, ağzı kahve

Kül oldum yandım yani

Cm                                   Ab
Ay, su, toprak, güneş, hava ve yıldızlar
         Bb                   Cm
Adını haykırıp derler, Hırsız var
                            Ab
Çaldın kalbim, kaldım dımdızlak
               Bb
Bu nasıl olur aşığım sırılsıklam
Cm                                      Ab
Sesi kulaklarımda hiç duymamış olmama rağmen
             Bb                     Cm
Düşün ki seni göremedim bi kere daha ben

O yüzden içimde matem halen
Ab                  Bb                   Cm
Madden manen bittim kabullendim yok ki çarem
                             Ab         Bb
Ne insafsız ne vicdansızsın, ilhamımsın, ilhamımsın
Cm
İmkansızlığından isyancıyım
Ab                 Bb
İnsaf be, imdat be, insaf kızım

        Cm
O benim imkansızım, imkansızım
Ab          Bb
Çıktı lanet kadın teki vicdansızın
    Cm                         Ab
Oo, derdim neydi, derdinden başka
              Bb
Ettirdin beni isyan kızım
    Cm                     
Çok insafsızsın, insafsızsın
Ab             Bb
Çok güzelsin lanet olsun insan mısın
    Cm                         Ab  Bb
Oo, derdim neydi, derdinden başka

Cm  Ab  Cm  Ab
NotlarX
Tab
Söz: Ezhel
Müzik:
 Bugy
Bu içerik Creative Commons Alıntı-Türetilemez 4.0 Uluslararası Lisansı ile lisanslanmıştır.

5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Kanunu'na uygun olarak, yalnızca müzik eğitimi amacı ile yayımlanmıştır. Tüm telif hakları kendi sahiplerine aittir. Telif hakkı ihlali içerdiğini düşünüyorsanız lütfen bizimle iletişime geçiniz.

Şarkının Coverleri

Bu şarkı için henüz cover yüklenmemiştir. İlk coveri sen yükle
İstek Yap (akor, tab)

Nota ve Tarihçesi

Nota, müzikal seslerin yüksekliğini, süresini ve diğer özelliklerini belirten sembollerdir. Müziğin yazılı bir dili olarak, notalar müzikal eserlerin kaydedilmesi, okunması ve performans edilmesi için temel bir araçtır. Nota sistemi, müziğin yazılı tarihinde çok önemli bir dönüm noktası olmuştur.

Orta Çağ ve Öncesi:

Antik çağlardan Orta Çağ'a kadar, müzik yazma ve not etme yöntemleri oldukça sınırlıydı. İlk müzikal sistemler, sözlü gelenekler ve öğrenme metodları aracılığıyla aktarılırdı. Antik Yunan ve Roma dönemlerinde, müzikal notasyon teknikleri geliştirilmeye başlandı, ancak bu sistemler günümüze ulaşmamıştır.

Orta Çağ boyunca, kilise müziği ve liturji, belirli melodilerin ve ritimlerin hafızadan öğrenilmesi ve aktarılması yoluyla yayıldı. Ancak, müziğin yazılı bir dili yoktu ve bu nedenle müzikal eserlerin kaydedilmesi ve paylaşılması zordu.

Rönesans ve Müzik Notasyonunun Gelişimi:

Rönesans dönemi, müzik notasyonunun gelişimi için önemli bir dönemdi. 15. yüzyılda, Johannes Gutenberg'un matbaanın icadı ile birlikte, müzik notasyonu yaygınlaşmaya başladı. Bu, müzik eserlerinin kitaplar ve el yazmaları yoluyla kolayca çoğaltılmasını sağladı.

Giovanni Pierluigi da Palestrina gibi besteciler, polifonik müziğin karmaşıklığını notalarla kaydetmeye başladılar. Bu dönemde, notaların modern formu geliştirildi ve bugün hala kullanılan temel notasyon sistemleri ortaya çıktı.

Barok ve Klasik Dönemlerde Notasyonun Standartlaşması:

Barok ve Klasik dönemlerde, müzik notasyonu giderek daha da standartlaştı. Besteciler, müziği daha ayrıntılı olarak kaydetmek için yeni semboller ve işaretler kullanmaya başladılar. Özellikle, Johann Sebastian Bach ve Wolfgang Amadeus Mozart gibi besteciler, karmaşık müzikal yapıları notalarla ifade ettiler.

Romantizm ve Sonrası:

Romantik dönem ve sonrasında, müzikal ifade daha kişisel ve duygusal hale geldi. Bu dönemde, besteciler daha özgür bir şekilde notaları kullanarak duygusal ve deneysel müzikler yarattılar. Ancak, notasyon sistemleri nispeten sabit kaldı ve bugün hala kullanılmaktadır.

Günümüzde, müzik notasyonu bilgisayar teknolojisi ile birleşerek dijital formatlarda kolayca oluşturulabilir ve paylaşılabilir hale gelmiştir. Ancak, notaların temel amacı, müziği yazmak, okumak ve performans etmek için bir araç olmaya devam etmektedir.

Genius Music Robot
Bu yazıdaki bilgiler, çeşitli chat robotların ilgili sorulara verdikleri cevaplardan oluşturulmuştur.

Rastgele Akorlar